İade & Değişim Süreci Kaç Gündür?

Siparişin teslimatından sonraki 14 iş günü içerisindedir.

İade & Değişim Ücretli midir?

İade & Değişim talebiyle nursa.com.tr'ye gönderdiğiniz ürünlerin tüm ambar masrafları müşteriye aittir.

Hangi Ürün/Ürünler İade & Değişim Kapsamına Girmez?

Etiketi koparılmış yada hızlı tahrip olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Hangi Ürün/Ürünler İade & Değişim Kapsamına Girer?

Taşımada yada herhangi bir aşamada zarar görmüş kusurlu ürünler, baştan defolu olan ürünler acil iade kapsamına girmektedir. Gelen ürün beğenilmediği ve kullanılmadığı(etiketi koparılmamış) durumda iade & değişim kapsamına girmektedir.

İade & Değişim Süreci Nasıl Başlatılır?

İade & değişim yapmak istediğiniz ürünlerin yer aldığı siparişi, Size gelen Faturanın ile ürünlerinizi size gelen ambar şirketi aracılığıyla istediğiniz ürünü iade & değişim olarak gönderebilirsiniz. Eğer 14 iş günü geçtikden sonra göndermediğiniz sürede iade & değişim süreci sona ermiş demektir.

İnternet Sitesinden İade & Değişim Talebi  Yapmak İstediğinizde , Şimdi Ne Yapmam Gerekiyor?

En yakın Anlaşmalı Ambar şirketine gidip ürünleri Nursa.com.tr'ye karşı ödemeli olarak göndermek istediğinizi söylemelisiniz.

Resmi Firma Adı ve Adresi Nedir?

Firma Adı: NURSA İPLİK SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Adres: Uğur Mumcu Mahallesi 2345. Sokak No:7/3 Sultangazi / İSTANBUL / TÜRKİYE

Ürünleri Ambar İle Gönderdim Şimdi Ne Olacak?

İade & Değişim işlemlerinin başlatılabilmesi için, öncelikle göndermiş olduğunuz ürünlerin bizlere ulaşması gerekmektedir. Ürünler bizlere ulaşıp, iade & değişim talebi onaylandıktan sonra hesabınıza, ürünlerin toplam tutarı yatırılır. Bu tutar tanımlandıktan sonra para iadesi istemişseniz gönderdiğiniz IBAN numarasına para iadesi yapılacaktır. Tüm bu süreçleri iade taleplerim bölümünden takip edebilirsiniz. Ayrıca kargo bedelleri iadeleri yapılmamaktadır.

Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

Ürün İade Koşulları
Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben ambar şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 14 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.